ایستگاه آخر

مرا سفر به کجا می برد...

ایستگاه آخر

مرا سفر به کجا می برد...

تولد ٬ زندگی ٬ مرگ

 

این چند روزه خیلی فکر می کنم، به تولد، به مرگ، به زندگی... وقتی خبر فوت کسی رو می شنوم یه لحظه بدنم خشک میشه. نمی دونم چرا ، شاید ...

خدایا! کمکم کن. کمکم کن تا بنده ی خوبی برات باشم.

می دونم... می دونم...

خیلی بدی کردم

خیلی خطا کردم

خیلی... ولی کمکم کن، تنهام نذار ... 

* * * * *

 

وبلاگی رو دیدم که نویسنده وبلاگ (مرحوم سحر رومی) به تازگی در طی یک تصادف فوت کرده و به دیار حق شتافته.

به خانواده محترم و همسر گرامی مرحومه سرکار خانم سحر رومی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آنها طلب صبر و آرامش رو دارم.

 

 

مرا چه به تنهایی و سکوت؟

نقاشی می کشم .

          دنیای وارونه ام را ،

                از اینجا تا بی انتهایی تو .

رنگ در طرح .

          بوسه ای بر باد .

                 درختی در آغوش خاک .

                                   آسمانی بی ماه .

                                               طبیعتی برهنه

و من ،

    چشمانم حکایت ها دارد...

                            مرا چه به تنهایی و سکوت ؟

                                                              زندگی باید .

 

 

مرا ورق می زنی 

 می گذرم

             از تو

                  از برگ های باران خورده

                                    از دوست داشتن

                                                          ....

ورق می خورم.

              تکراری دوباره

                     کتاب هایی از جنس خاک

                                          سکوت زمین ....

تن خسته من سال هاست بوی غم می دهد .

این بار فصل دوباره ای در راه است

                         چیزی برای عیدی ندارم....

                                                بهارم تقدیم تو باد .

  

............................................................................................. مرحوم سحر رومی 

 

 
نظرات 4 + ارسال نظر
فرشید دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 http://farshidx.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی
موفق باشی
به امید دیدار

صحرا دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 http://www.akhshabimajid.blogfa.com

" حمایت وبلاگ نویسان ایرانی از مردم غزه "
با سلام و عرض تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت امام حسین (ع) به شما دوست عزیز.
از شما دعوت می شود برای اعلام حمایت از مردم غزه متنی که در وبلاگ زیر قرار داده شده است را در وبلاگ خود قرار داده و ما را در ایجاد یک حرکت بزرگ اینترنتی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین یاری کنید.
به امید ظهور آقا امام زمان (عج) و رهایی همه مردم دنیا از ظلم و ستم دولتهای ستمگر.

با تشکر
آدرس وبلاگ:

www.akhshabimajid.blogfa.com

ماهی خانوم دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:17 http://mahinameh.blogsky.com

سلام!
دوست عزیز اومدم بگم خودت وبلاگ زیبایی داری!
عمه ت وبلاگ زیبایی داره!
حالا اگه دوست داشتی به منم سر بزن!:دی
شاد باشی
و ممنون از حضورت
(تو همون احسانی هستی که منو اذیت می کردی؟!)

سلام !!
اووهووی! یواش تر٬ چه خبرته!
چرا فحش میدی؟!!

(هر گونه داشتن ارتباط با اون احسان رو تکذیب می کنم! :دی )

asrar چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:27 http://nimnegah87.blogfa.com

سلام اولین دوست وبلاگی من !
چقدر خوبه آدم به فکر مرگ هم باشه
و چقدر خوبتر هست که از اونهایی که رفتن یاد کنه
این نشانه محبت ایرانیه
خدا رحمت کنه همه رفتگان رو و بالاخص رفتگان شمارو
خوشحال میشم بازهم به وبلاگ من سر بزنی
موفق و سربلند باشی دوست من

سلام دوست عزیز
راستش این چندمین وبلاگی بود که میدیم نویسنده وبلاگ فوت کرده و یه لحظه ترسیدم!
خدا همه مردگان رو بیامرزه
اگه این امتحانات لعنتی بذارن حتما میام
ممنون و همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد